niedziela, 10 listopada 2013

Golonka gotowana



W tej materii jestem absolutnym egoistą. Nie interesuje mnie ile kalorii ma te potrawa. Nie interesuje mnie, czy komuś podobają się dodatki do tej potrawy. Właściwie nic mnie nie interesuje jeśli chodzi o golonkę z wody. I golonkę w każdej postaci. Niestety jestem w tej kwestii osamotniony w mym domu.

Do wykonania tej zachcianki potrzebne będą (porcja dla 4 osób):

  • golonka przednia 4 szt.
  • marchew 3-4 szt.
  • pietruszka 1-2 szt. (korzeń)
  • seler 100g
  • cebula 1 szt,
  • ziele angielskie, liść laurowy, pieprz, sól
  • woda

dodatki:

  • ziemniaki z wody
  • kapusta kiszona gotowana z grzybami.
Golonki opłukać, włożyć do garnka, zalać wodą, dodać przyprawy, dodać oczyszczone warzywa. Gotować do miękkości mięsa.

Kapustę kiszoną gotować z grzybami ok 1,5-2 godziny, do miękkości. przyprawić do smaku. Ja przyprawiam Vegetą, zielem angielskim, pieprzem, liściem laurowym.

Całość zjadam (bo ciężko powiedzieć, że podaję) z ziemniakami z wody i kapustą. RE WE LA CJA.








1 komentarz:

Sakiewki z jablkami

Ciasteczka dość proste do zrobienia, tanie i pyszne :) Składniki na kruche ciasto : 225 g mąki pszennej 225 g masła 2 łyżki...